Page 93 - Garis Panduan Perolehan Teknologi Maklumat & Komunikasi (ICT) Kerajaan
P. 93
Lampiran 4A5 (c)
Petender
Laporan Support Services Information
5/10 Markah 8/10 Markah 6/10 Markah weekdays & weekdays & 2 3 sepanjang masa 2 weekend weekend 2 3 2 4 orang 2 orang 2 orang 2 1 1 2 1 1 1 agen 2 gold partner 0 tiada maklumat 1 2 0 2 jam 1 3 immediate 2 1 jam 2 3 2 7 8 5 75 92 58.33 15 18.33 11.67 76
Markah Penuh 3 3 2 2 2 2 3 3 11 100 20
Garis Panduan Perolehan ICT Kerajaan Kriteria Bil Khidmat sokongan 1. Jumlah Markah Jumlah kakitangan sokongan 2. Jumlah Markah Maklumat tambahan jaminan/ sokongan 3. teknikal Jumlah Markah Post Implementation Support 4. Call and on-site response time Jumlah Markah Jumlah Markah Keseluruhan Peratus (%) Wajaran