Page 93 - Garis Panduan Perolehan Teknologi Maklumat & Komunikasi (ICT) Kerajaan
P. 93

Lampiran 4A5 (c)
                                    Petender
                              Laporan Support Services Information
                                        5/10   Markah   8/10   Markah   6/10   Markah   weekdays &  weekdays &   2   3  sepanjang masa   2   weekend   weekend   2  3  2  4 orang   2 orang   2 orang   2   1   1   2  1  1  1  agen  2 gold partner   0  tiada maklumat   1  2  0  2  jam  1  3  immediate   2   1 jam  2  3  2  7  8  5  75  92  58.33  15  18.33  11.67  76



                                     Markah   Penuh   3   3  2   2  2   2        3      3   11  100  20













          Garis Panduan Perolehan ICT Kerajaan   Kriteria   Bil   Khidmat sokongan  1.  Jumlah Markah  Jumlah kakitangan sokongan  2.  Jumlah Markah Maklumat tambahan jaminan/ sokongan   3.   teknikal   Jumlah Markah  Post Implementation Support   4.   Call and on-site response time   Jumlah Markah  Jumlah Markah Keseluruhan   Peratus (%)  Wajaran
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98